01-23-2017

EUGESTA strateginė vizija 2020

Zinute www

MISIJA: Mes atstovaujame ir vystome FMCG PREKIŲ ŽENKLUS, tam, kad priartintumėm juos prie VARTOTOJŲ.

Prekių ženklai yra mūsų veiklos pagrindas. Mažindami sudėtingumą ir įvesdami aiškumo, mes padedame prekių ženklų savininkams pasiekti vartotojus ir išpildyti prekės ženklo pažadus. Manome, kad prekės ženklui nepakanka tiesiog būti rinkoje. Mes naudojamės geriausiomis pasaulinėmis praktikomis, vietinės rinkos žiniomis (know-how), taip pat savo pajėgumais ir kompetencija, kad vystytume ir augintume prekių ženklus.
Mes suteikiame galimybę vartotojams įsigyti mėgstamus aukštos kokybės prekių ženklus. Mes siekiame sukurti teigiamas emocijas visuose sąlyčio taškuose tarp prekės ženklo ir vartotojo. Tai padeda sukurti stiprų emocinį ryšį ir lojalumą, užtikrinančius prekės ženklo klestėjimą.

VIZIJA: Geidžiamiausias partneris FMCG PREKIŲ ŽENKLŲ atstovavimui Pabaltijo mastu.

Mes norime būti matomi kaip geriausias pasirinkimas mūsų partnerių prekės ženklo distribucijai Pabaltijo regione. Mes visada norime būtų kontaktų sąraše, kai naujas FMCG prekės ženklas žengia į rinką.

VERTYBĖS: 

  • Nepriekaištingas rezultatas: Mes siekiame būti geriausiais visur: teikdami paslaugas prekių ženklų gamintojams ir pirkėjams, aktyvacijomis galutiniam vartotojui, taip pat kasdieniame darbe (paslaugomis vieni kitiems). Esame nusistatę aiškius KPI ir juos sekame, kad atitiktume partnerių lūkesčius. Norėdami suteikti aukštos kokybės paslaugas, mes turime nuolat mokytis ir ieškoti būtų tobulėti kiekvieną dieną. Mes apjungiame geriausias pasaulines praktikas ir vietinės rinkos žinias (know-how), mes mokomės, kad palaikytume bei atnaujintume savo žinias ir įgūdžius.
  • Bendradarbiavimas: Savo veiklose esame atviri ir bendradarbiaujantys. Mes efektyviai dalinamės informacija tarpusavyje komandose, tarp padalinių, rinkų, partnerių ir žaidžiame „atviromis kortomis“. Mes tikime, kad stipri komanda gali pasiekti daugiau negu vienišas karys. Mes suvienodiname KPI, standartus, įmonės išteklių duomenų tinklus ir mūsų procesus, kad aiškiai suprastumėm savo veiklos rezultatus.
    Mes esame iniciatyvūs ir lankstūs. Siekiame sukurti naudingą visiems (win-win) situaciją tarp mūsų įmonės, partnerių ir klientų.
  • Socialinė atsakomybė: Darnumas yra mūsų kasdienio gyvenimo dalis. Mes šviečiame savo darbuotojus apie aplinkosaugą ir vykdome realius projektus skatinančius pokyčius. Mes tvarkome savo išteklius ir atliekas. Mes rūpinamės socialiai jautrioms grupėms.

Strateginiai tikslai 2020:

  • Apyvarta - 200 mln €
  • 30 partnerių Pabaltijo mastu