02-01-2016

IŠRINKTI PROJEKTO „MANO IŠRASTAS DVIRATIS“ NUGALĖTOJAI

Visai ne paslaptis, kad Eugestoje dirba kruopštūs, sumanūs ir išradingi darbuotojai. Kad darbuotojų potencialas nebūtų išvaistytas, o ore sklandančios idėjos nesprogtų kaip muilo burbulai – Komercijos skyriuje kasmet įgyvendinamas projektas „Mano išrastas dviratis“.

Projekto esmė  – ne tik sugalvoti, bet ir įgyvendinti idėją, kuri atneštų naudos vadybininko kuruojamai prekių grupei. „Išrasti dviratį“ galima trijose kategorijose: rinkodaros idėja, pardavimo idėja ir naujas projektas.

Šiemet įgyvendintų idėjų ir projektų netrūko, tad neslapto balsavimo metu išrinkome tris geriausias, kuriomis norime pasidžiaugti kartu su jumis.

1 vieta:

Vadybininkė Justina Dulevičiūtė ir jos išrastas „dviratis“:

  • „NUTELLA“ ir „IKI“ ilgasis batonas.

Specialus promo IKI parduotuvėse, kai perkant „Nutella“ 350g pakuotę „IKI“ prancūziškas batonas kainuoja tik 0,01 Eur. Papildomi specialūs išstatymai duonos skyriuje, atkreipiantys dėmesį. Puikius rezultatus rodo ir tai, kad projektą žadama kartoti!

ss

2 vieta:

Vadybininkė Jurgita Steponavičiūtė ir jos naujas įgyvendintas projektas:

  • „SANEX ADVANCED“ linijos įvedimas į prekybos tinklus.

Į rinką sėkmingai buvo įvestos „Sanex Advanced“ linijos naujienos, iš viso 8 SKU. Visas asortimentas suvestas į prekybos tinklus „Maxima“, „Rimi“, „IKI“, „Prisma“ ir „Drogas“. Naujienos itin kokybiškos, patrauklaus dizaino ir veiksmingos. Šios naujienos padėjo pasiekti 2015 m. „Sanex“ pardavimų planą ir visą prekių grupę grąžinti į augimo kreivę.

Sanex Advanced

3 vieta:

Čia turime net du laimėjusius projektus!

Vadybininkas Julius Ambroza ir rinkodaros vadybininkė Kristina Bacevičiūtė

  • Prekių ženklo „ARLA“ viešinimas per maisto blog‘erius.

Atrinktiems blog‘eriams buvo išsiųstas „Arla“ prekių paketas su prašymu produktus išbandyti, paruošti patiekalus bei juos paviešinti savo blog‘uose. Iš viso 10 blog‘erių paviešino 44 įrašus su prekės ženklo paminėjimu.

dsgts

Vadybininkė Jurgita Steponavičiūtė

  • „KIWI“ kategorijos valdymo projekto igyvendinimas Prismoje

Prismoje pirkti avalynės priežiūros priemones tapo žymiai patogiau įgyvendinus „Kiwi“ kategorijos valdymo projektą. Lentynose priežiūros priemonės suskirstytos į tris spalvines kategorijas: komfortui, specialiai priežiūrai ir kasdienei priežiūrai.

c

Laukiame kitų kūrybiškų, rezultatyvių metų!